Virtuell kurs

Kurshelhet i digital marknadsföring för småskaliga livsmedelsföretag i Österbotten

Målgrupp

Småskaliga livsmedelsföretagare

Innehåll

1. Individuellt introduktions-  och inspirationstillfälle

När en kursdeltagare har anmält sig till kursen, tar kursledaren kontakt för att komma överens om en tid för ett individuellt introduktions- och inspirationstillfälle. Under detta tillfälle diskuteras företagets nuvarande marknadsföringsaktiviteter och vi identifierar tillsammans utvecklingsmöjligheter inom digital marknadsföring. I slutet av tillfället väljer kursdeltagaren ut en eller flera workshoptillfällen inom de områden hen vill utveckla sin kunskap och erfarenhet. Workshopparna ordnas som gemensamma tillfällen med andra kursdeltagare.

2. Gemensamma workshoptillfällen

Gemensamma utbildningstillfällen ordnas inom en till två månader efter introduktionstillfället. Kursdeltagaren kan välja att delta i en eller flera av dessa workshoptillfällen:

a) Att skapa företagsprofil på sociala medier och komma igång

b) Att ta fram en marknadsföringsstrategi och skapa en grafisk profil

c) Grunderna i fotografering, video och redigering och innehållsskapande i text

d) Fördjupning i funktioner på sociala medier

e) Grunderna i sökmotoroptimering

3. Individuellt uppföljningstillfälle

I slutet av kurshelheten följer vi upp företagets marknadsföring under ett individuellt uppföljningstillfälle. Vi diskuterar vad som har fungerat bra och mindre bra samt gör upp en plan för företagets framtida marknadsföring.

Övrig info

- kursdeltagarna ska vid kurstillfället vara beredd på att styrka sin identitet med körkort eller identitetskort
- om du är förhindrad att delta i en kurs som du anmält dig till bör du annullera i god tid, annars kanske du tar en plats av någon annan som önskar delta
- Observera att annulleringen alltid ska göras direkt till studiesekreteraren eller till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. ! Att inte delta i en kurs man anmält sig till, eller att lämna en kursavgift obetald, räknas INTE som annullering. För icke annullerad plats faktureras alltid halva kursavgiften, dock minst 25€. Observera att priset för kurshelheten är samma oberoende av antalet tillfällen som kursdeltagaren väljer att delta i.

Kursfeedback kan ges på adressen feedback.eduya.fi


Kursstart & anmälan:

  • Kursstart: 09.02.2021, 00:00
  • Kursavslut: 09.04.2021, 23:59
  • Sista anmälningsdag: 07.03.2021
Efter anmälan kontaktas kursdeltagaren inom två dagar för överenskommelse om tidpunkt för introduktions- och inspirationstillfälle. Workshoptillfällena ordnas inom en till två månader efter introduktionstillfället.

Plats & Ort

Microsoft Teams. Kursledaren skickar per mail en inbjudningslänk till ett Microsoft Teams-möte. Detta gäller alla tillfällen under kursens gång.

Utbildare:

  • Emma Buss, kommunikatör Dynamo

Förfrågningar:

  • Emma Buss, 050-320 3411 Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Kurspris:

50€
    EduYA Logo
    Suomen asiakas utmärkelse Finlands starkaste 2018-2020!
    Pålitlig partner

    FAKTURERING

    • NÄTFAKTUROR:
      FO‐nr: 2732069‐6
      Nätfaktureringsadress: 003727320696
      Operatör: Kvevlax sparbank, ITELFIHH
      Materialformat: Finvoice
    • PAPPERSFAKTUROR:
      Edu YA Ab, Kungsgårdsvägen 30 A, 65380 VASA
      Vi önskar i första hand fakturorna i elektroniskt format.

    Kontakta oss

    • TEL:
      +358(0)6 324 22 11
    • E-POST:
      Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
    • ADRESS:
      Kungsgårdsvägen 30A, 65380 Vasa, Finland